Etichete

, , , , , , , , , , , , , , , , ,

Prima dată și prima dată mi-ai fost gând, doar gând, apoi mi-ai devenit cel mai frumos gând și apoi singurul gând, apoi am aflat că nu ești doar gând, ești o întâmplare a vieții mele și a sufletului meu, apoi am aflat că nu ești doar întâmplare, ești cea mai frumoasă întâmplare, apoi am aflat că nu ești doar cea mai frumoasă întâmplare, ești poveste, apoi am aflat că nu ești doar o poveste, ești cea mai frumoasă poveste a vieții mele, am aflat, de fapt, că ești însăși Povestea vieții mele, apoi am aflat că nu ești doar Povestea vieții mele, ești o iubire, apoi am aflat că nu ești doar o iubire, ești Iubirea mea albastră și definitivă. Și de când am aflat asta viața mea nu mai e viața mea, de atunci viața mea e viața mea iubindu-te pe tine, doar așa, niciodată altfel, de atunci și pentru totdeauna.

