Eterna poveste

CÂND E FEMEIA, FEMEIE? LA 40 DE ANI

40 de ani

Când ești un mucos de 10 ani femeile de peste 20 de ani ți se par mari, cele peste 30, mature, cele peste 40, bătrâne, cele peste 50, bunici, iar cele peste 60, pe moarte. Odată cu înaintarea în vârstă, pe la18 ani începi să te uiți după cele de 30 iar între 20 și 30 de ani îți plac cele de vârsta ta sau ceva mai mici iar treaba asta cu femeile mai tinere ca tine va dura până la moarte. A ta sau măcar a „amicului” tău cel mai intim. După vârsta de 35 de ani constați că nici cele de 40 de ani nu sunt cu nimic mai prejos decât suratele lor mai tinere iar apoi constatarea devine convingere și rămâi cu ea până la pensie și după. Așadar ne plac femeile frumoase, eventual tinere, dar, cu toate acestea, când e femeia, femeie în toate sensurile posibile ale cuvântului?
Răspunsul în varianta ultra condensată l-am dat în titlu dar aș îndrăzni să spun că nu fix la 40 de ani ci între 35 și 45 de ani cu derogare până la 50 de ani, în unele cazuri, și cu un maxim undeva între 38 și 42 de ani. Cred că în această perioadă a vieții lor femeile se redescoperă, încep să-și acorde mai mult timp, mai multă atenție poate nu la fel de mult ca înainte de căsătorie dar destul cât să devină din nou atrăgătoare cel puțin pentru partenerul de viață. Iar dacă pe stradă se mai deturnează câte o privire, două, nu e nimic rău, nu-i așa? De ce acum? Păi, în primul rând, copiii sunt suficient de mari ca să nu mai ocupe tot timpul mamei și probabil sunt chiar la acea vârstă la care își doresc cu ardoare ca părinții să-i lase un pic mai liberi. Apoi, e posibil ca partenerul de viață să fie bântuit de fantasmele crizei vârstei de 40 ani și cum altfel să-l țină aproape o femeie dacă nu transformându-se ea însăși într-o fantasmă care să-l bântuie. Carl Gustav Jung spunea: „Viața chiar începe la 40 de ani. Până atunci faci doar cercetare”. Femeilor li se aplică din plin această constatare a marelui psiholog. Până la 40 de ani au experimentat dar, de acum, a venit vremea ca experiența căpătată să nu fie irosită ci folosită. Deja la 40 de ani femeile își cunosc foarte bine limitele, știu că pot avea încredere în ele, știu ce și cât pot să ceară de la celălalt și știu, de asemenea, cât de mult pot merge într-o direcție sau alta a personalității lor. La 40 de ani femeia este, în primul rând, frumoasă ca spirit pentru că aici s-a îmbogățit și s-a dezvoltat cel mai mult, în spirit. Iar frumusețea spiritului implică frumusețe fizică și frumusețea caracterului. Și mai implică ceva: un erotism, o sexualitate aparte care vine poate și dintr-o conștientizare instinctivă a faptului că timpul nu mai are pentru ea, ca femeie, prea multă răbdare. În încheiere aș spune că la 20 de ani orice femeie e atrăgătoare pentru că e tânără, dar la 40 de ani o femeie e atrăgătoare pentru că e femeie.

CUM TE TRIMITEA O FATĂ ÎN SPAM ÎN VREMEA COMUNISMULUI

cearta

Îndoctrinaţi până la îndobitocire, comuniştii ajunseseră la un moment să interzică până şi dragostea în textele cântecelor, în filme, în cărţi şi chiar în viaţa de zi cu zi. Pornind de la această nefericită realitate, îndrăgostiţii acelor vremuri au transformat prima declaraţie de dragoste în…cerutul prieteniei. Adică dacă îţi plăcea o fată n-o mai loveai din prima cu „te iubesc, vreau să-mi trăiesc restul vieţii cu tine”, nu, ci cu „vrei să fii prietena mea?”. Suna ca dracu dar aşa era atunci „te iubesc”-ul sub acoperire. Au trecut mulţi ani şi prietenia a redevenit prietenie iar dragostea, dragoste după căderea regimului de tristă amintire. Astăzi prietenia se cere pe facebook iar dacă adrisanta nu te vrea fie pentru că ştie cine eşti şi nu-i place moaca ta, fie pentru că nu ştie cine eşti dar nu-i inspiră încredere profilul tău, te trimite în spam-ul facebook-ului de nu-i mai vezi nici ochii, nici postările. Dar oare cum era spam-ul cu mai bine de 25 de ani în urmă?

Mai întâi să ne reamintim cum arăta facebook-ul de atunci. Ei bine reţeaua era oraşul în care trăiai iar tu şi atunci, ca şi acum, făceai parte din diversele grupuri care o populau. Grupul scării de bloc, al blocului, al cartierului, al parcului în carte te plimbai, al liceului sau facultăţii în care învăţai, sau al fabricii în care erai om al muncii socialiste. Cererea de prietenie se adresa prin trei modalităţi: prin viu grai, în scris sau telefonic. Dacă aveai tupeul să i-o ceri în faţă spam-ul putea însemna fix o pereche de palme sau o privelişte cu spatele duduiei. În scris era ceva mai puţin traumatizant pentru că tu „piteai” bileţelul cu cererea la îndemâna împricinatei iar apoi priveai distrus de după un ficus cum ingrata îl arunca la coşul de gunoi de îndată ce îţi zărea semnătura. În fine, în cazul cererii telefonice spam-ul era scurt şi la obiect: o pocnitură în receptor urmată de un prelung ton de ocupat, semn că nerecunoscătoarea ţi-a trântit telefonul în nas de cum ţi-a auzit glăsciorul de tăuraş înamorat. Iar tu? Tu rămâneai şi atunci ca şi acum măcinat de aceeaşi întrebare: De ce m-ai trimis în spam?? Asta e, fraţilor! Când ţi se aprind călcâiele după cine nu trebuie viaţa nu e numai grea e şi aspră!

O femeie frumoasă are ochi pentru care merită să ucizi și buze pentru care merită să mori

ochi si buze

Ochii și buzele sunt cele două cufere în care stă adunată toată frumusețea unei femei. Nu sânii, nu fesele, nu picioarele ci ochii și buzele. A, sunt de acord că un trup armonios de femeie îți întoarce privirea și îți stârnește instinctele primare dar nici picioarele, nici fesele și nici sânii nu te vor face să te îndrăgostești de ea. În schimb ochii și buzele au, cu siguranță, această putere. Să recunoaștem, domnilor, că femeile pe care le-am iubit sau le iubim nu sunt neapărat și cele pe care mai întâi de toate le-am dorit în patul nostru ci, mai degrabă, cele ai căror ochi și ale căror buze ne-au îmbolnăvit de dragoste! Negri, căprui, verzi sau albaștri, ochii unei femei sunt cei care se fac vinovați de fiorul iubirii, de săgețile înfipte în suflet și de fantasmele care ne bântuie nopțile. Trupul unei femei ne încântă privirea dar ochii, ochii ei ne înlănțuie sufletul și ni-l iau prizonier. Iar buzele… buzele sunt cupa din care ne va lăsa să o sorbim, pe ea și dragostea ei, uneori doar amăgindu-ne cu câte un strop, sau ne va lăsa doar să le privim și să murim însetați de dorință. Și, să fim serioși, două buze roșii ușor întredeschise sunt de o mie de ori mai sexy decât orice pereche de sâni!
Dacă privești cu atenție ochii și buzele unei femei vei fi uimit de cât de multe povești îți pot spune. Fără cuvinte și în locul cuvintelor. O femeie își adună în ochi și în buze toate trăirile de moment sau de o viață. De aici vei afla fără să o întrebi dacă e fericită, tristă, veselă, îngândurată, îndrăgostită ori dezamăgită. Și, cel mai important, tot ochii și buzele ei îți vor spune dacă e loc și pentru tine în viața sa.
Într-o viață de om corpul unei femei se poate schimba și de zeci de ori, dar buzele și, mai ales, ochii nu se vor schimba niciodată. O femeie frumoasă e o femeie care are ochi frumoși și buze frumoase. O femeie frumoasă, și istoria e plină de astfel de întâmplări, are ochi pentru care merită să ucizi și buze pentru care merită să mori.
Și încă ceva: Privește-i unei femei ochii și buzele și ea va fi nu doar foarte încântată ci și mult mai atentă la tine!

B.B., FEMEIA CARE A DEVENIT, ÎN ANII ’60, IMAGINEA SEDUCȚIEI ȘI A EROTISMULUI

BB

Muza creatorilor de modă Paco Rabanne şi Esterel, dar şi a pictorilor Andy Warhol, Aslan, Arman, Leonor Fini, Kees van Dongen, Carzou ori Vincent Roux. Avea un chip angelic şi o siluetă de vis şi părea născută pentru filmul „Şi Dumnezeu a creat femeia“. Ni­meni nu-i refuza nimic! Strălucea ca o nestemată alături de actori celebri precum Alain Delon, Jean Gabin, Sean Connery, Jean Marais, Lino Ventura, Annie Girardot, Claudia Cardinale, Jeanne Mo­reau ori Jane Birkin. Iar regizorul Roger Vadim, care i-a devenit şi soţ la doar 18 ani, i-a creat o aură inegalabilă în cinematografia franceză.

Culisele, însă, erau zgâlţâite de relaţiile ei scan­daloase cu alţi actori ori cântăreţi: Eddie Fisher, Terence Stamp, Glenn Ford, Raf Vallone, Louis Malle, Jimi Hendrix, Gilbert Bécaud, George Ba­ker, Jean-Louis Trintignant, Sasha Distel, Samy Frey, Serge Gainsbourg, Sean Connery, Gigi Rizzi, Warren Beatty ori Miroslav Brozek. Iar dacă lis­ta nu vi se pare suficient de lungă, ea conţine şi numele lui Jean-Paul Belmondo, cu care franţu­zoaica a avut o aventură în 1965. Una memorabi­lă, din câte se pare, de vreme ce Bébel are şi-acum o simpatie pentru ea, pe care şi-a recunoscut-o recent într-o scrisoare emoţionantă pe care i-a adresat-o în ziua în care aceas­ta a împlinit 80 de ani. „Realizez cu greu faptul că ai ajuns la această vârstă respectabilă, de patru ori 20 de ani“, scrie el, potrivit „L’Express“.

De altfel, această femeie adulată nu numai de o generaţie, a înregistrat „Je t’aime moi non plus“ doar pentru a-l face gelos pe Gunther Sachs – omul de afaceri, fotograful, sportivul miliardar care, pentru a o cuceri, i-a oferit bijuterii Cartier şi a aruncat din elicopter sute de trandafiri deasu­pra vilei La Madrague din Saint-Tropez, trăgând cu un Winchester pentru a stinge luminile din grădină. La Madrague a fost, de altfel, scena unor petreceri grandioase, care ţineau prima pagină a ziarelor pariziene.

Dar, cu toată admiraţia cu care a fost înconju­rată, Brigitte nu s-a simţit niciodată frumoasă: „Încercam mereu să mă aranjez astfel încât să par mai drăguţă, dar chiar şi aşa mă găseam urâtă. Nu-mi plăcea deloc să ies, să mă arăt. Aveam me­reu teama că nu voi fi la înălţimea pe care ceilalţi o aşteptau“, mărturisea ea recent. „Nimeni nu-şi poate imagina până la ce punct ajunsese presiu­nea faptului că eram atât de expusă. Era un cal­var. N-aş mai putea trăi aşa“, spune ea. Şi, poate că tocmai din teama de a nu-şi dezamăgi publicul, actriţa franceză n-a avut curajul să îmbătrâneas­că pe marele ecran şi s-a retras din showbiz în ’73, la vârsta de 38 de ani, lăsând în urma ei 48 de filme şi vreo 80 de melodii.

De-atunci, Brigitte s-a rupt definitiv de lumea care a făcut-o celebră şi a devenit o înfocată apă­rătoare a drepturilor animalelor. Fiind şi o su­pravieţuitoare a cancerului, a înţeles că-şi poate folosi notorietatea mondială pentru a transmite mesaje umanitare şi ecologiste, exprimându-şi public părerile, în termeni foarte critici, şi în do­meniul imigraţiei, al homosexualităţii ori în ceea ce priveşte curentul islamic instalat în Franţa. Şi, în ciuda faptului că aceste ieşiri publice i-au adus cinci condamnări în tribunalele franceze şi plata unor amenzi pentru incitare la ură rasială, care i-au diminuat considerabil averea, Bardot nu re­nunţă la a-şi exprima cu vehemenţă opiniile.

Mai greu de suportat e singurătatea. „Mă simt singură în patul meu şi noaptea nu reuşesc să închid ochii. Dar nici nu mai vreau să mai seduc pe nimeni“, spune ea, deşi e căsătorită şi-acum cu industriaşul Bernard d’Ormale. „Cumva, singură­tatea mi se potriveşte, fiind o fire mai contempla­tivă. Lumea de astăzi nu-mi place. Totul este dife­rit. De-asta şi vreau să trăiesc cât mai retrasă“.

Bardot e singură, însă, şi pentru că n-a ştiut prea bine să fie părinte şi să-şi apropie copilul. Ea a născut un băiat în timpul căsătoriei cu Jacques Charrier, pe Nicolas-Jacques (54), pe care l-a în­credinţat spre creştere bunicilor paterni şi cu care n-a avut niciodată o legătură prea strânsă. „Nu am ştiut să-l educ pe Nicolas şi nici nu puteam avea grijă de un copil, câtă vreme eu însămi aveam tot timpul nevoie de o mamă“, mărturiseşte ea.

URSULA ANDRESS – CEA MAI SEXY BOND GIRL

ursula andress

A fost declarată cea mai sexy Bond Girl dintre toate frumuseţile care i-au stat alături agentu¬lui 007 în ultimii 50 de ani. Prima femeie care a purtat costum de baie pe marele ecran a făcut istorie cu celebra scenă în care iese din mare ca o zeiţă, în filmul „Dr. No“, în care a jucat rolul unei căutătoare de perle. Frumuseţea ei n-a trădat o clipă copilăria ei dificilă, trăită în cantonul Berna (Elveţia). Fiind unul dintre cei şase copii ai Annei şi ai lui Rolf Andress, un diplomat german care a fost expulzat din Elveţia din motive politice şi dat dispărut în timpul celui de-al Doilea Război Mon¬dial, şi-a manifestat spiritul rebel de mică, ajun¬gând ca la 17 ani să fugă de-acasă cu un actor ita¬lian. Aşa a început să lucreze ca model şi să aibă mici roluri în filme. Şi, pentru că stăpânea bine engleza, franceza, italiana şi germana, avea acces la o plajă largă de personaje. Asta a şi adus-o, de altfel, în preajma lui Marlon Brando, care, pentru că i-a răspuns avansurilor, a ajutat-o să semneze un contract cu Columbia Pictures la Hollywood.

Îndrăgostită de James Dean, căsătorită cu John Derek, curtată de toată lumea

Aici avea să se îndrăgostească de James Dean, iar mai apoi să-l cunoască pe John Derek, care a luat-o de soţie în 1957, cerându-i să renunţe la cariera ei cinematografică. Asta a măcinat profund relaţia lor, ducând în final la divorţul din 1966. Frumuseţea ei ieşită din tipare a fost un atu în relansarea ei pe ecran, alături de Sean Connery, în 1962, în prima versiune a romanelor de spionaj fanteziste ale lui Fleming. Odată cu apariţia în seria „James Bond“, Ursula a obţinut statutul de sex simbol, iar admiratorii au început să roiască în jurul ei, mai ales după apariţia ei nud în „Playboy“. Printre ei, Elvis Presley, Dean Martin, Frank Sinatra, Sammy Davis Jr., Woody Allen şi Marcello Mastroiani, alături de care avea să apară şi în diverse pelicule. Dar Ursula avea ochi pentru Jean-Paul Belmondo (care, la rându-i, a divorţat în ’66 de Elodie Constantin), Warren Beatty şi Ryan O’Neal.
În 1979 a crezut că, în sfârşit, şi-a întâlnit sufletul pereche, după ce l-a cunoscut pe actorul Harry Hamlin pe platourile de filmare a producţiei „Ciocnirea titanilor“. Pasiunea dintre ei a fost una explozivă, în urma căreia a rezultat un copil, Dimitri, născut în 1980. Din păcate, şi această relaţie s-a încheiat după doar trei ani, iar Ursula a rămas singură la Roma, să-şi crească fiul. Cariera ei a cunoscut o evoluţie frumoasă după 40 de ani, când a apărut în producţii precum „Infirmiera“ (1975), „Dublu delict“ (1977), „Croaziera de lux“ (1977), „Al cincilea muschetar“ (1979), „Ciocnirea titanilor“ (1981), „Petru cel Mare“ (1986), „O stea cazatoare“ (1992). Pe 18 mai 2006, cu ocazia inaugurării Consulatului General Elveţian din Scoţia, Ursula Andress şi-a aniversat cei 70 de ani de viaţă la bordul Iahtului Regal Britannia, în Edinburgh, în prezenţa unui număr mare de celebrităţi.

SOPHIA LOREN – DIVA FĂRĂ VÂRSTĂ

sophia loren

Considerată una dintre cele mai frumoase femei din lume în anii ’50-’70, cea mai apreciată actriţă italiană din toate timpurile a mărturisit că mul¬ţi producători nu erau deloc încântaţi de aspec¬tul ei fizic, în ciuda faptului că era deţinătoarea titlului Miss Eleganza Italia. „Se plângeau că am gura prea mare ori nasul prea lung. Mi-aduceau aminte de soldaţii cărora le ceream în copilărie câte ceva de mâncare şi care mă strigau «stuzzi¬cadenti», adică scobitoare. Dar, încetul cu încetul, au învăţat să-mi «exploateze» frumuseţea“, poves¬tea cea care a părăsit sărăcăciosul orăşel Pozzuoli, de lângă Napoli, pentru a-şi face un rost la Roma. Şi, într-adevăr, frumuseţea a ajutat-o pe Sofia Villani Scicolone (pe numele ei de fată) să pună o pâine pe masă, lucrând ca model şi participând la concursuri de frumuseţe.

Remarcată și… iubită de Carlo Ponti
Într-un astfel de concurs, în 1950, a fost remar¬cată de producătorul Carlo Ponti, care i-a oferit primele roluri de cinema şi pe care l-a făcut să di¬vorţeze de Giuliana Fiastri. S-a căsătorit de două ori cu el, prima dată în 1957, dar fiindcă, în acea perioadă, divorţul nu era legal în Italia, Ponti ris¬ca să fie acuzat de bigamie. „Am fost ameninţată cu excomunicarea, mi-au spus că voi arde în flă¬cările veşnice ale iadului, şi pentru ce? Mă îndră¬gostisem de un bărbat însurat, a cărui căsnicie se terminase de fapt, demult. Voiam să fiu nevasta lui şi mama copiilor lui. Am făcut tot ce am putut ca relaţia noastră să fie legală. Cu toate astea, am fost consideraţi nişte păcătoşi. Mi-aduc aminte că în luna noastră de miere am plâns ore în şir în loc să mă bucur“, povesteşte ea în autobiografia lansată pe 20 septembrie, cu ocazia aniversării ei de 80 de ani. Când s-au întors la Roma, ca să evite arestarea lui Carlo, n-au apărut împreună în public şi au trăit sub nume false. Apoi au decis să emi¬greze în Franţa, unde au deve¬nit cetăţeni francezi, iar Ponti a putut să divorţeze. Pe 9 aprilie 1966, la Sèvres, au devenit soţi cu forme legale şi au trăit împreună vreme de 50 de ani, până la moartea lui din 2007, la vârsta de 94 de ani. Rămasă văduvă, Loren a spus atunci că nu s-ar putea recăsători: „Viaţa mea nu e un basm şi mă doare şi acum să discut despre dispa¬riţia soţului meu. Ar fi imposibil să iubesc pe altcineva“.

Cary Grant, Jean Paul Belmondo și Marlon Brando au dorit-o

În tinereţe, însă, Loren, pe care au curtat-o mulţi bărbaţi importanţi din industria filmului, a avut o slăbiciune pentru Cary Grant. Ea şi actorul american s-au îndrăgostit în 1956, când italianca avea doar 22 de ani şi avea deja o relaţie cu Ponti. Grant avea 52 de ani şi era la a treia căsnicie. Dar asta nu l-a împiedicat s-o ceară de soţie în timpul filmărilor pentru „Mândrie şi pasiune“. Mărturie stau bile¬ţelele de dragoste trimise de Grant, ale căror copii se regăsesc astăzi în autobiografia sa. Pe unul din¬tre ele scria: „Iartă-mă, fată dragă. Te presez prea mult. Roagă-te – aşa voi face şi eu – până săptă¬mâna viitoare. La revedere, Sophia. Cary“. Mai târziu, actriţa preciza că a ales familia în detrimentul unei posibile poveşti de iubire fur¬tunoase, fiindcă nu a conceput niciodată ideea de a fi măritată cu un bărbat care să nu fie de origine italiană şi nici n-a vrut să părăsească un soţ pe care îl vedea ca pe un tată şi care reprezenta o ancoră în viaţa ei: „Ştiţi, a trebuit să fac o ale-gere. Carlo era italian şi aparţinea lumii mele. Am ştiut că a fost corect modul în care am procedat. La momentul respectiv nu am avut niciun fel de regrete. Eram îndrăgos¬tită de soţul meu, dar aveam numai 23 de ani. Nu m-am putut hotărî să mă căsăto¬resc cu un star dintr-o altă ţară şi să-l pă¬răsesc pe Carlo. Nu m-am simţit capabilă să fac acest pas decisiv“. Pe Jean-Paul Belmondo îl ştia încă din 1960 şi se deda flirturilor cu el, dar au decis amândoi să rămână amici şi să colaboreze frumos pentru marele ecran. Cu Marlon Brando, un alt sex simbol al ecranului, lucru¬rile au stat altfel, Sofia respin¬gându-i avansurile sexuale în timpul filmărilor din 1967 pentru pelicula „Conte¬sa din Hong Kong“. „Dintr-odată a pus mâinile pe mine. M-am întors foarte liniştită şi l-am respins, ca o pisică mângâiată greşit, şi i-am zis: «Să nu în¬drăzneşti să mai faci asta vreodată. Niciodată!». În timp ce îl fixam cu privirea, părea mic, fără apă¬rare, aproape ca o victimă a propriei notorietăţi. Nu a mai repetat gestul, dar a fost foarte dificil de lucrat cu el după aceea“, scrie Loren în aceeaşi autobiografie.

Pictorial sexy la vârsta a treia

Sophia Loren vorbeşte în cartea ei şi despre cele 17 zile pe care le-a petrecut în penitenciarul din Caserta, în 1982, în urma unei înţelegeri cu autorităţile, după ce nu a plătit impozitele. Res¬ponsabilitatea evaziunii fiscale a fost atribuită apoi impresarului său, dar nu i-a fost uşor să-şi remedieze imaginea deteriorată. Tocmai de aceea, a acceptat să lucreze în continuare şi să se implice în proiecte de televiziune, printre care şi un film cu fiul său, Edoardo („Qualcosa di biondo“, 1984). Şi, după ce, în 1999, a dat în judecată 76 de site-uri pentru adulţi care postau poze cu ea goală pe internet, în 2007 a surprins pe toată lumea cu un pictorial îndrăzneţ pentru calendarul Pirelli.

RICHARD WAGNER: MUZICA E FEMEIE

femeia e muzica

Muzica e femeie.
Femeia înseamnă dragoste, dar o dragoste primitoare şi care, atunci când primeşte, se dăruieşte pe deplin.
Femeia devine ea însăşi abia în clipa când se abandonează. Ea este sirena care alunecă fără de suflet, purtată de valurile naturii proprii, până când îşi primeşte sufletul, prin dragostea unui bărbat. Privirea nevinovată din ochii femeii este oglinda cu limpeziri nesfârşite în care bărbatul nu vede decât înzestrarea ei firească pentru iubire, până când ajunge să zărească propria lui imagine. Iar atunci când s-a recunoscut pe sine în ea, întreaga natură a femeii se concentrează arzând într-o singură direcţie: aceea de a-l iubi, cu fervoarea dăruirii totale.
Femeia adevărată iubeşte necondiţionat, fiindcă nu poate altfel. Nu are de ales decât atunci când nu iubeşte. Dar când trebuie să iubească, simte şi o constrângere până atunci necunoscută, care îi dezvoltă pentru prima dată voinţa. Această voinţă, care se revoltă împotriva constrângerii, este prima şi cea mai puternică manifestare provocată de individualitatea ţintei iubirii, care, atunci când pătrunde în fiinţa ei, îi dăruieşte şi voinţă, şi personalitate. Aceasta este onorabila mândrie a femeii, care provine numai din forţa individualităţii pe care a primit-o şi care o constrânge prin necesitatea iubirii. De dragul rodului multiubit, ea luptă împotriva constrângerilor iubirii înseşi, până când, sub puterea acestei constrângeri, înţelege că atât aceasta, cât şi propria ei mândrie nu sunt decât manifestarea individualităţii pe care a dobândit-o. Că iubirea şi ţinta iubirii sunt una şi aceeaşi, că fără ele nu are nici putere, nici voinţă şi că, din prima clipă când a simţit ghimpele mândriei, era deja pe deplin cucerită. Iar mărturisirea acestei cuceriri este dovada supremei dăruiri a femeii. Mândria ei se refugiază acum în singurul lucru care i se pare logic şi pe care îl simte cu toată fiinţa ei: iubirea pentru respectivul bărbat.
O femeie care nu iubeşte cu această mândrie dăruitoare e o femeie care nu iubeşte deloc. Iar o femeie care nu iubeşte deloc este cel mai respingător spectacol din lume.

13 ADEVĂRURI DESPRE FEMEI PE CARE NU LE ŞTIU BĂRBAŢII

13

Ceasul rău pisica 13 spune o vorbă de cartier, expresie care pare susţinută din plin de …fix 13 lucruri pe care bărbaţii ar trebui să le ştie despre femei dar nu le ştiu. Să le dăm o mână de ajutor:

1: Femeilor nu le plac exploziile
Indiferent că este vorba despre artă sau viaţă, femeile nu iubesc deloc exploziile. Aşadar, domnilor, păstraţi-va mereu calmul pentru a impresiona soţia. Şi nu încercaţi s-o convingeţi de contrariu că s-ar putea să vă treziţi cu o mină sub pat…

2: Femeile sunt mai puţin amuzante decât bărbaţii
Inclusiv femeile sunt de acord cu această afirmaţie. Femeile se consideră mai deştepte, mai viclene însă, după părerea lor, amuzamentul presupune o anumită „calitate” pe care o au şi clovnii şi pe care graţia lor naturală n-o permite.

3: Aerul masculin nu le prinde pe femei
Când încearcă să împrumute aerul masculin, femeile n-or să arate niciodată bine în pantalonii de armata, chiar şi dacă şi-ar pune barbă. Aşa că, domnilor cu fantezii …army, puneţi-vă pofta în cui!

4: Doar 10% din ceea ce gândesc şi spun bărbaţii despre ele le îngrijorează
Ştim cu toţii ce gândesc sau zic bărbaţii atunci când o femeie frumoasă le apare în faţă. Potrivit femeilor, doar 10% dintre aceste lucruri le îngrijorează.

5: Femeile iubesc să ia masă în oraş
Domnilor, dacă vreţi să va faceţi soţia fericită, iată un pont care merge mereu: oferiţi-i o masă în oraş. Cu siguranţă că i-aţi înseninat seara sau i-aţi făcut-o mai frumoasă.

6: Femeile iubesc curăţenia
Vreţi să impresionaţi o femeie? Ei bine curăţenia este cea care vă va aduce multe puncte. Un apartament ordonat şi o cămaşă curată vor aduce mai multe beneficii decât credeţi.

7: Femeile iubesc mirosul lumânărilor parfumate
Dă-i şansă unei femei să miroasă lumânărele parfumate şi n-o să mai plece din locul respectiv. Poate să rămână pironită locului pentru totdeauna şi să miroasă acel parfum.

8: Femeile adoră să aibă un valet
Hainele femeilor sunt complicate, pantofii lor sunt de neuitat, iar constituţia lor este delicată. Dacă nu vă permiteţi unul puteţi căra chiar dumneavoastră garderoba doamnei, nu?!

9: Femeile şi rochia de mireasă
Toate femeile iubesc rochia de mireasă. Inclusiv lesbienele. Să nu care cumva, deci, să vă treacă prin cap să fentaţi evenimentul ăla cu domnişoare de onoare, altar, jurăminte…

10: Ideea altei femei
O seară în oraş cu fetele este, de obicei, ideea altei femei. Pe când o seară la o bere cu băieţii e exclusiv ideea dumneavoastră.

11: Ce înseamă amorul
De cele mai multe ori femeile vor să se întindă pe canapea şi să facă amor, fără să depună prea mult efort.

12: Orgasmul la femei
Întotdeauna un orgasm este suficient. Aşadar, domnilor, uitaţi de orgasmul multiplu şi alte lucruri pe care le-aţi citit.

13: Femeile şi bărbaţii
Femeile preferă compania bărbaţilor. Chiar iubesc bărbaţii. Şi, în plus, pricipalul subiect al femeilor sunt bărbaţii. Am spus bărbaţii, nu bărbatul!

Sursa text: http://sfatulparintilor.ro/problemesex/sfaturi-sex/13-secrete-despre-femei-pe-care-barbatii-nu-le-stiu/

Anunțuri

5 gânduri despre „Eterna poveste”

  1. FEMEIA-I FEMEIE INDIFERENT DE CONJUCTURA,FIE ELE IMBRACATE SAU GOALE TOT FEMEI RAMAN FOREVER

    Apreciază

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s